Bloggintresserade

onsdag 16 februari 2011

Även Miekocupen bokad!

Har precis slängt iväg ett anmälnings mail till Miekocupen den 17-18 september.
Gäddtrolling blir allt mer populärt så det är bäst att anmäla sig i tid om man vill ha en plats till hösten. För oss blev fjolårets cup en riktig djupdykning efter att bara fått 2 gäddor första dagen, och dag 2 gick ju ännu sämre.


Men kvällen var en av cupens höjdpunkter, hoppas årets samkväm blir lika minnesvärd. Tyvärr så fick min kapten tillbringa dag 2 i ryggläge efter halvtids vilan, men alla kommer väl ihåg varför!

- Det kommer aldrig mer att hända, jag skäms!

Vill redan nu meddela alla team som skall vara med att på lördagen den 17 september fyller min kapten 40 år.

- Så vi får väl se!!! : )

// Mats.

4 kommentarer:

  1. Jaha då räcker det väl att vi bokar en 4bäddars i år . Jag,Janne,Skavsjö och du Mats :) . Håkan lär ju inte använda stugan i år heller , haha //Peter

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni anmält er! Vi ses i höst :-)

    SvaraRadera
  3. Jag vet var den där STORA pokalen står ;-)
    /Skavis

    SvaraRadera
  4. Ryktet har spridit sej ända ned till dalarna,Mats har bara en vecka kvar av ungdomslivet sen blir han "Gubbe" han oxå Välkommen i klubben

    SvaraRadera