Bloggintresserade

tisdag 28 februari 2012

Jag gjorde det!!!

Jag vet att detta är en fiske blogg, men nu gör jag ett undantag!

Senvinter 2011 blev jag utmanad till att ställa upp i Vasa loppet 2012.

min 40 år dag (31 mars 2011) med alla vittnen sa jag att jag antog utmaningen.

Den snöfattiga vinter ställde till med problem. Den 25 januari hämtade jag mina nyinköpta skidor, och dagen där på stog jag i spåret. Det var i lumpen för 22 år sedan sist. 18 mil i kroppen han jag få ihop. Fiske och allt annat fick vänta.

Men så stog jag där kl. 07.00 igår i Berga by, -15 och snön var på väg in. Sälen - Mora 9 mil.



Fy
faaaaaaaaaaan, jag gjorde det!!! 10 timmar, 1 minut och 26 sekunder.

Alla kommentarer som undrar om jag har ont i kroppen idag undanbedes!

//Mats.

3 kommentarer:

  1. Fy faan Mats . Starkt jobbat , det trodde jag inte om dej :)!

    Har du ont i kroppen idag ??? :)

    Stooort grattis från Peter//Ljusne JPM

    SvaraRadera