Bloggintresserade

måndag 24 september 2012

Ibland så händer det!

Satt hemma i regn rusket i lördags, förskyld och djävlig. Loggade in mig på tradera, och vad får jag se.

En lika dan dragräddare som jag köpte i slutet på 80 talet. Min fungerar lika bra då som nu. Köpte den för ca 200:- då, och den har jag tjänat igen tusen gånger om. Räddar 19 ggr av 20. Denna ropade jag in för 138:-. Letade med ljus och lyckta efter en till Håkans 40 års dag, men det var omöjligt att hitta en. 

Hittar ni en sådan så KÖP! Håkan lånade min i omgångar, han ville inte ge sig ut på sjön utan. Nu har jag skrivit kontrakt med Håkan, han får låna den här på obestämd tid tills jag tappar bort min egna.

Alla komentarer om botten napp bjuder jag på :  ), 
(för det finns väl en som vill skriva förstår jag)
för nu är jag så jävla nöjd att jag hittade den här.

// Mats

4 kommentarer:

  1. No comments ,hahaha , överflödigt :) ! //Konstapel Nilsson

    SvaraRadera
  2. 7 !!!!! vafan har jag legat av mej :)//Peter

    SvaraRadera
  3. Kanonpryl som alltid finns med i båten här med!
    Fick min av morsan i julklapp för lääänge sen.
    / Fredde

    SvaraRadera