Bloggintresserade

måndag 2 april 2012

Ingen fara!

April, april till alla, utom Martin! Ingenting skulle få mig att stanna hemma när Ljusnan Pike Race 2012 drar igång. Årets fiske händelse! Men vi får se om Håkan kan vara med på första deltävlingen med tanke på att han och hans sambo väntar att få barn i maj, hoppas allt går bra. Jag fixar en reserv isofall. Men vi skall vara bättre förberedda (åtminstone förberedda) i år det lovar jag.

Jag har varit i stort behov en bättre GPS eftersom den gamla inte håll måttet. Därför inhandlade jag i föra veckan en betydligt bättre maskin än den förra.


Garmin 152 byts mot Lowrance HDS 5. Då 500 way points, nu 5000 way points. Samt mycket mer roliga finneser. Skall monteras så fort som möjligt.

Igår
beställde jag wobbler lack (LV 1) för att kunna försegla dom egen målade dräparna. Tyvärr kan jag ej visa upp dessa beten : )

Många nya beten har inhandlats nu under vinter halvåret, även dessa är i hetaste laget för att visas upp. Men ett superbete kan jag visa upp.


Håll tillgodo. Ett måste i draglådan!

// Mats.

1 kommentar:

  1. Trodde ni äntligen tagit ert förnuft till fånga och slutat skämma ut er hahaha

    SvaraRadera