Bloggintresserade

måndag 16 augusti 2010

Hemma igen!


Efter 68 dagar i försäkringsbolagets klor är hon äntligen hemma. Visst är det för djävligt nu när semestern precis tagit slut, men nu kan jag i alla fall komma ut på lite höst fiske. Med allt strul som hänt, samt att jag själv hittade motorn så drog försäkringsbolaget tillbaka självrisken på 1500:-. Som lite plåster på såret. Jag har även passat på att införskaffat en Fogelsta 754U som jag är i farten att bygga om så den passar till hennes katamaranskrov. Det blir ingen sjösättning före den är klar, det vågar jag bara inte. Men faaaaan va skönt att hon är hemma igen!

Tight Lines! Vi kanske ses på sjön snart!!!

// Mats

5 kommentarer:

  1. Jag säger som Fylking : Äntligen !!!
    Kul att du fått båten tillbaka , grattis.//Peter

    SvaraRadera
  2. Härligt lagom innan hösttrollingen drar igång :-)

    SvaraRadera
  3. Så fint att hon är hemma igen. Snällt av försäkringsbolaget i alla fall.

    Team minttu

    SvaraRadera
  4. Ser ut som du haft å gjort endå.........studsmatta och ve.../Magnus

    SvaraRadera
  5. Till Magnus: Jo! Veden värmer mer än en gång som det heter. Men studsmattan tillhör min hyresgäst, den vågar jag mig inte på (100+ "obeväpnad"). : ) // Mats

    SvaraRadera