Bloggintresserade

lördag 1 maj 2010

Ekolodet installerat


Nu är ekolodet installerat. Test turen blir nog inte förrän torsdagen den 13 maj, 2 dagar innan Ljusnan Pike Race drar i gång. Vi blir nog några team som ska känna på varan och sätta ribban 2 dagar innan orsjön/kyrksjö-tävlingen.
Ska fylla rullarna med ny lina och sortera lite beten innan premiären blir av. Lite nya beten är införskaffade och Klabbes lackade wobbler ska få göra sitt.
Blir nog en spännande serie och vi hoppas kunna göra bra ifrån oss på första tävlingen.
Nu väntar jag på betesboxar och några beten som jag beställt från Sven-Olof på Mieko.
Till första deltävlingen önskar jag alla deltagande team lycka till!
Vi ses där ute!//Håkan

5 kommentarer:

  1. Säg som det är. Ni ska kvala på torsdag till touren .hahahahahaha

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas premiärturen blir på annat vatten än Orsjön/Kyrksjön endast två dagar innan deltävling 1 :-)

    SvaraRadera
  3. Jag vet att dom ska kvala (ej i Orsjön) . För dom har bett oss som vinnare av H.O 2009 att övervaka kvalet . Det ser ut som det blir match om en plats till Orsjön att kvala om mellan Röd,Tröja och testfiskarna ! :) :) :)//Peter LJUSNE JPM

    SvaraRadera
  4. Testturen är en intern uppgörelse i ett av våra hemmavatten så var inte oroliga om att fisket ser på orsjön/kyrksjön denna uppgörelse blev till i vintras
    //Håkan-Mats TEAM RÖD

    SvaraRadera
  5. Var ej orolig för val av sjö . S om alla vet så drar håkan mest stock på sina turer.

    SvaraRadera